Saturday, December 25, 2010

salam alaik ....
malam ni hujan , ditambah pule dengan sejuk .
sepatut nye kite patut ade rase bersyukur .
kerane Allah maseh mahu turun kan hujan .
cube bayangkan kalau Malaysia kering kontang ,
nanti mesti ade yang merungut , "ish , panasnye..."
sepatutnye waktu itu kite bersyukur sebab Allah maseh mahu beri kite
cahaye matehari .
cube bayangkan kalau tade cahaye matahari ,
bumi jadi gelap je ...
hari-hari malam...

------------------------------------------------
(itu baru intro)

sebenarnye aku nak citerkan pasal result PMR..
result aku ok laa...
tade la terok sangat .
usaha aku banyak itu je , banyak itu jela yang aku dapat .
tp , aku maseh bersyukur sebab waktu trial nan perikse yang sebelum-sebelum nye ,
aku tak pernah dapat A .
paleng ok pon B .

sebenarnye akuh malas nk menaip ,
jadi , got to go :)
akuh nk out .
MAKAN !


No comments:

Post a Comment